Ghid de cumpărare

Dragi cumpărători!

Pentru o navigare mai bună și pentru cumpărături mai rapide, v-am pregătit un ghid de cumpărături. Aici puteți citi, cum să alegeți produsul potrivit, cum puteți genera și trimite o comandă și care este procedura în caz de reclamații sau la renunțarea contractului. Pentru o navigare mai rapidă, dați click pe categoria cu tematica potrivită.

Cum comandăm produsul?

Gențile pot fi comandate în mai multe feluri:

Dacă doriți să comandați un produs pe pagina noastră web, urmăriți pașii, care v-am prezentat într-o îndrumare simplă. Acestea vă vor ajută, cum să efectuați o comandă. (puteți da clic pe categoriile separate! Pentru o orientare mai rapidă, dați clic pe punctul potrivit)

Cum căutăm produsul

Puteți selecta un produs din magazinul nostru online pe baza categoriei, după vârsta copilului, după producător sau pe baza unui motiv de poveste. Dacă aveți o idee, ce  anume doriți să cumpărați, bazați-vă pe căutarea după numele sau tipul jucăriei.

Căutați cadou pentru o zi de naștere sau da Crăciun? Inspirați-vă din articolele noastre, unde puteți găsi diferite sfaturi pentru cadouri, fie pentru băieți sau pentru fete. Sau urmăriți ofertele noastre actuale.

Nu vă puteți decide? Adresați-vă magazinului nostru, vă ajutăm cu drag!

Ne puteți contacta pe următorul nr. de telefon:

  • 00 4 0771 689 578

Puteți să ne lăsați un mesaj pe e-mail pe adresa info@geantalamoda.ro sau să ne contactați pe pagina noastră de Facebook Genţi Kbas.

Cum creăm un cont utilizator

Înregistrarea în magazinul nostru online, durează doar câteva secunde. Aceasta accelerează și simplifică considerabil procedura de comandă în prezent și în viitor. Pentru înregistrare apăsați butonul din colțul drept: ”Intră în cont/ Înregistrare” și completați datele Dvs. Acestea vor fi folosite în procedura de lansare a comenzii, la completarea facturii și a chitanței. Datele Dvs. personale sunt în siguranță la noi. Respectăm și protejăm datele dvs. personală. Informațiile confidențiale nu vor fi dezvăluite niciunei terțe părți.

Înregistrarea nu este obligatorie pentru a efectua o comandă, însă puteți economisi timp la următoarea comandă.

Apăsați butonul din colțul drept: ”Intră în cont/ Înregistrare”

Cum creăm un cont utilizator

Apăsați butonul din colțul stâng ”Înregistrare”, completați datele dvs., și apăsați butonul mare de jos ”Înregistrare”.

Înregistrare


Cum ne logăm

Pentru logare, apăsați butonul de meniu ”Înregistrare/Log-in” din partea dreaptă a paginii. Introduceți numele de înregistrare și parola, după care apăsați butonul de logare. Puteți să vă logați și pe parcursul efectuării comenzii la secțiunea Informații de transport.

Cum ne logăm

Cum adăugăm un produs în coș

La produsul dorit apăsați butonul ”În coș”. La verificarea produsului puteți proceda astfel.

Cum adaugam un produs in cos

Sau direct pe pagina produsului:

Sau direct pe pagina produsului

Așa arată când produsul a fost adăugat în coș. Următorul pas poate fi ”finalizarea comenzii”, și puteți continua cu încheierea comenzii, sau puteți apăsa butonul ”continuare cumpărăturii” și puteți alege și alte produse.

Continuare cumparaturii

Cum ștergem produsul din coș

În colțul drept găsiți statusul coșului dvs. Dați clic pe coșul din colțul drept a paginii și va apărea lista jucăriilor pe care le-ați ales. Totodată, veți găsi numărul produselor, prețul unitar și prețul final al comenzii. Puteți șterge produsul dacă dați clic pe X-ul din fața denumirii produsului. Aici puteți modifica și cantitatea produsului comandat.

Cum stergem produsul din cos

Cum putem primi cupon de reducere

Puteți face rost de cupoane de reducere, dacă urmăriți ofertele magazinului nostru online cu ajutorul paginii Facebook. Valabilitatea cuponului depinde de ofertă. Dacă aveți întrebări, contactați pagina noastră de Facebook Genți damă Kbas.

Cum validăm cuponul de reducere

Cuponul de reducere poate fi validat în primul pas lal comenzii dvs., așa cum puteți vedea în următoarea poză.

Cuponul de reducer

Cum finalizăm comanda

Urmați aceste imagini pentru a efectua și finaliza comanda dvs. Acestea vă vor ghida pe tot parcursul cumpărăturilor.

Coș

Dați clic pe coș și verificați produsul/ produsele. Dacă dețineți un cupon de reducere, acum puteți introduce acest cod. Apăsați butonul Încheierea comenzii.

Cos

Transport

Alegeți modul de transport și plată. Apăsați butonul continuă.

Transport

Validarea datelor

Completați datele de livrare. Dacă aveți cont, conectați-vă.

Validarea datelor

Dacă nu aveți cont, apăsați butonul utilizator nou și completați datele dvs. Dacă adresa de livrare este diferită de adresa de facturare, dați clic pe butonul ”Adresa de livrare este diferită de adresa de facturare”, apoi introduceți adresa unde doriți să fie livrat coletul. După care, apăsați butonul ”Continuare”.

Utilizator nou

Confirmarea comenzii

Verificați și confirmați comanda prin apăsarea butonului ”Confirmarea comenzii”.

Confirmarea comenzii

Cum plătim

În magazinul nostru online, puteți plăti cu plată prin virament bancar sau în numerar / plată ramburs. Modul de plată poate fi ales la efectuarea comenzii, unde tariful poștal se calculează automat.

Alegerea produsului

Căutați o geantă pentru dumneavoastră, mama dvs. Sau prietena dvs.? Vă ajutăm cu drag, deoarece suntem experți în lumea genților. La noi găsiți genți moderne, poșete, rucsacuri, genți pentru bărbați sau diferite accesorii de la producăorul spaniol. Căutați cadou pentru o zi de naștere, sau de Crăciun? Sunați-ne la nr. de telefon 00 4 0771 689 578 , trimiteți-ne un e-mail la adresa info@geantalamoda.ro sau contacați-ne pe pagina noastră de Facebook Genți damă Kbas. Vă vom ajuta cu mare drag să alegeți jucăria potrivită!

Soldare produse

Tot timpul încercăm să oferim genți de calitate la prețuri avantajoase. Tocmai din acest motiv, la noi mereu găsiți oferte atractive. Doriți să oferiți bucurie copilului dvs.? Vedeți ofertele noastre actuale.

Sfaturile noastre

Să fi elegantă, unică, la modă sau să alegi un cadou potrivit pentru Crăciun sau pentru ziua de naștere, nu este deloc ușor. De aceea v-am pregătit un blog unde unde veți găsi noutățile noastre, inspirația și recenziile genților, poșetelor și a accesoriilor noastre.


Cum pot returna coletul?

Verificarea coletului

Verificați coletul după ce l-ați preluat de la curier. Dacă coletul preulat este deteriorat, trebuie încheiat un proces-verbal cu curiererul, de asemenea trebuie să ne anunțați și pe noi prin e-mail, că ați primit un colet deteriorat. Conținutul coletului trebuie verificat imediat după preluare, sau maxim în 24 de ore după preluare. În cazul în care în coletul primit ați găsit un produs deteriorat, sau lipsesc anumite piese, anunțați imediat vânzătorul pe adresa de e-mail info@geantalamoda.ro sau telefonic pe nr. de telefon 00 4 0771 689 578. Reclamațiile depuse după termenul de mai sus nu vor fi acceptate.

Renunțare la contract

Ca și cumpărător, puteți renunța la contract fără a motiva decizia dvs., în termen de 14 zile de la preluarea coletului pe baza legii nr. 102/2014 aliniatul 7. Puteți afla mai mult despre această procedură la secțiunea Renunțare la contract.

Reclamații

Perioada de garanție începe de la preluarea coletului și este valabilă 24 de luni. În această perioadă puteți reclama orice problemă legată de produsul dvs. Pentru a afla mai mult, citiți Condiții de reclamații. Pentru a accelera procesul de examinare a reclamațiilor, completați formularul de reclamații.